Featured post

Jangan Lupa Tanggungjawab sebagai PEWARIS HARTA PUSAKA!

Wednesday 31 December 2014

Maafkan Perilaku Saya Sepanjang Tahun 2014M


Hari ni hari terakhir dalam tahun 2014.. Sblm Tamatnya 2014, Sblm Masuknye 2015, Maafkn Semua Kesalahan Saya Dari A Hingga Z..

Meliputi.. 

A : Angkuh.  
B : Bohong. 
C : Cemburu.  
D : Dengki.  
E : Ejek. 
F : Fitnah. 
G : Gosip.  
H : Hutang 
I : Ingkar. 
J : Jahat. 
K : Kejam. 
L : Lupa. 
M : Marah. 
N : Nakal. 
O : Olok2. 
P : Pelik. 
Q : Qecil Hati. 
R : Revenge. 
S : Swearing. 
T : Terasa Hati. 
U : U Rasa Ade Lagi tak.
W : Wah! Ada Lagi. 
X : X- Ray Hati. 
Y : Yang Aneh Ada Tak. 
Z : Zero. 

Hehe... Kalau Ada Percakapan Saya Yg tidak menyenangkan, saya mohon Maaf.. Harap Maaf Saya Diterima.. 

Salam 2015..ikhlas dari hati...😉😘

No comments:

Post a Comment