Featured post

Jangan Lupa Tanggungjawab sebagai PEWARIS HARTA PUSAKA!

Monday 22 September 2014

Produk eTiQa Takaful

Kita menghampiri peringkat yang berbeza dalam kehidupan, keperluan kita berubah. Untuk melindungi gaya hidup kita kini menikmati, kita perlu merancang lebih awal. Lagipun, perancangan kewangan untuk masa depan adalah proses penilaian berterusan. Sama ada untuk mencapai impian tertentu, untuk persaraan atau pendidikan anak anda. 

Di Etiqa, kami menjaga kepentingan terbaik anda di tengah-tengah. Dan kerana kami memahami bahawa setiap keperluan individu berbeza, produk patuh Syariah kami dibuat untuk menyesuaikan anda. Untuk membantu anda memenuhi matlamat anda adalah keutamaan kami.

Terdapat pelbagai pelan/produk di eTiQa Takaful. Antaranya adalah:


Kesihatan
Perlindungan
Simpanan
Pendidikan



Hubungi saya untuk 
'Bincang-Bincang Takaful'

Mohd Ezani Saini
Perunding eTiQa Takaful
016-3163292



As we approach the different stages in life, our needs change. To protect the lifestyle we currently enjoy, we need to plan ahead. After all, financial planning for the future is an on-going evaluation process. Be it to achieve certain dreams, for retirement or your child's education.

At Etiqa, we keep your best interests at heart. And because we understand that each individual needs differ, our Shariah-compliant products are made to fit you. For helping you meet your goals is our top priority. 

There are various plans / products Etiqa Takaful. 

Health
Protection
Saving
Education

No comments:

Post a Comment